3 x uheld på 5 måneder må da være nok.. :( {{forumTopicSubject}}
Hvis nogen af jer har lidt helt og lykke i overskud må det meget gerne sendes denne vej.
D 14 august kørte jeg galt i bil, et solouheld. jeg brækkede et led i nakken, så derfor skulle jeg gå med en halskrave i 3 måneder. De 3 måneder blev til 4 måneder, men hvem tæller.
D 1 November, 3 uger efter vi har fået vores nye (brugte) bil, springer et rådyr ud foran os, så hele fronten på bilen bliver smadret. Det bliver lavet og alt er fryd og gammen.
I lørdags er der så en der kører op bag i bilen, fordi han ikke har set vi holder stille for at dreje. Så blev bagenden også lige smadret. Det værste ved uheldet i Lørdags var at Tyson sad i hans bur bag i bilen. Jeg var så skræmt..!! Uden tanke for at min nakke kunne have taget skade igen, sprang jeg ud af bilen, for at komme om og se til ham. Bagklappen kunne ikke åbnes, så ind og vippe bagsædet.heldigvis var han uskadt, men noget rystet..!! Her går det så op for mig at jeg har mega ondt i nakken.. Så ind og sidde med mig, og ringe efter en ambulance..Og min kæreste får Tyson ud af buret, så han får lov at komme om til mig, og sidde indtil ambulancen kommer. Stakkels stakkels hund..!!!
Jamen for pokker.. Nu kan der sku da snart ikke ske mere..!!
maj 2012
Følger: 36 Følgere: 31 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 1.632
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.326
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 393
Tyson er dog ikke helt sig selv endnu. Lørdag nat måtte vi flytte hans kurv ind i soveværelset, for han blev ved med at trave frem og tilbage mellem stuen og soveværelset, men da kurven kom derind faldt der ro på ham. Normalt putter han sig i sofaen når vi går i seng.
Og igår var han meget kontaktsøgende.Han skulle nærmest hele tiden være i fysisk kontakt med en af os. Og det er lidt det samme i dag - i hvert fald indtil videre.
aug 2009
Følger: 56 Følgere: 56 Hunde: 9 Emner: 83 Svar: 1.803
din hund har vist fået et chok ovenpå oplevelsen, men mest nok over din oplevelse og panik ,som du har udsendt, da uheldet skete
jun 2007
Følger: 36 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 89 Svar: 1.112
Håber i alle er ok igen !
jun 2011
Jeg vil ikke sige, at jeg var panisk på nogen måder, men det første jeg tænkte på, var om der var sket min hund noget.. Jeg tænkte slet ikke på, om ham der var kørt ind i os, var kommet noget til..
Mulle - Ja det har jeg også lært engang..
Minion - Det er simpelthen utroligt hvor ligeglade mange folk er.. Men godt at nogen kendte hende, så hun ikke slipper for konsekvensen af hendes handling.
aug 2009
nu håber jeg at dit held vender, man siger tredje gang er lykkens gang, så det håber vi på
jun 2011
Jeg skriver i forvejen "smerte/gene" dagbog efter den første ulykke, så jeg er sikker på at have dokumentationen i orden, hvis nu jeg ikke kommer helt ovenpå igen..
aug 2009
god bedring ;o)
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 184 Svar: 605
Ellers kan du gå ligesom mig med ond i ryggen resten af livet.
(min hund var stukket af, så det eneste jeg havde i tankerne var at komme ud fra det hospital og ud lede efter ham)
jun 2011
Men hvorfor 48 timer..??
Fandt du hunden.?
3 x uheld på 5 måneder må da være nok.. :(